26 oktober 2014

Jeg er blevet mor!



- For tredje gang, men det føles ikke mindre fantastisk af dén grund. Det blev den 20. oktober og (som vi sådan set allerede vidste, snyd snyd) en lille pige. Dog ikke så lille som vi havde frygtet, men faktisk en ganske fin vægt for en baby født 38+2.

Jeg vil så gerne skrive om fødsel mv. og jeg har virkelig mange tanker, men jeg er nødt til at vente til jeg ikke tuder hver gang jeg tænker på det. Det blev desværre en hård omgang for os begge to. I morgen bliver hun en uge gammel og hun har det fantastisk. Jeg får det også bedre for hver dag, så der er sådan set ikke på dén måde sket nogen skade. Men pyyyh... det var ikke sjovt.

Hun har to storebrødre der er mega stolte og knuselsker hende og på mange måder er der ren babylykke (og rigtigt meget baby-bobble) herhjemme. Tusind tak for hilsener, gaver mv. til dem der ved hvem de er <3

Jeg vil virkelig gerne se på bloggen snart og redesigne og selvfølgelig skrive lidt oftere. Nu har vi dog en ekstra dame i huset, som garanteret gerne vil være med til at sætte dagsordenen, så indtil videre er det i hvert fald en hensigtserklæring!


2 kommentarer:

  1. SÅ kom hun!! Yay!! Tillykke med fødselsdagen bettemus :D

    SvarSlet
  2. Tusind tak!! Hun er s¨å fin <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...