09 september 2013

Mr. Fox


Tjah på trods af gode hensigter, har jeg ikke fået gjort meget ud af bloggen endnu. Jeg har desværre haft alt muligt mærkeligt om ørerne.
Til gengæld har jeg længe ønsket mig en ræve-bluse (det føles meget sært at skrive) og jeg er så glad for at det nu ser ud til at jeg har fundet en god kandidat! Den er vamset, varm, sød og så er den lidt i varsity stil, hvilket jeg elsker helt vildt. Jeg har ovenfor tre udgaver og det er faktisk den billigste jeg ender med, tror jeg, det er den grå til venstre. Med en prisforskel på næsten dobbelt for meget for den næst dyreste, er det måske også smartest. Havde jeg omkring 2000 kr. til det, så havde jeg nok alligevel valgt Markus Lupfers ræv.

Første fra venstre fra A Wear - find den på Asos
Anden fra venstre fra French Connection - find den på Asos
Tredje venstre fra Markus Lupfer - find den på Asos

Jeg elsker grå lige for tiden og har planer om et strikkeprojekt med en super cool cardigan som jeg vil blogge en anden dag. Dog er jeg altid lidt i tvivl om hvorvidt grå er for kedeligt? Jeg må lave et styleboard med grå efterårsmusthaves, dem er der en del af for mig. Måske kan man pifte det grå op med neglelak? Jeg ser blå neglelak overalt lige for tiden. Nu må jeg overveje rævesagen til i morgen.

Godnat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...